snow

zaterdag 14 februari 2015

14 februari

Photo © Han Vogel

15 opmerkingen:

Lies zei

Jouw hart maakt rare kronkels, Han !
Lie(f)s.

A van de Aa zei

Zit wel goed met dat hart van je volgens deze monitor.

Marjolijn. zei

Jouw hartje klopt goed op het grafiekje, niets mis mee volgens mij...!

Sjoerd zei

Haha, ik zou me doodschrikken met zo'n hartslag...

pieterbie zei

mmm, krijg de foto' niet te zien.
Al Firefox en de laatste versie van Google Chrome geprobeerd.
Ga wel eens terugkeren.

Lutje zei

een mooie bewerking poste je hier.

Marlou zei

Ha die Han, wat een mooie bewerking voor een mooie dag. Hoop dat jouw hart en dat van je lieffie goed klopt...

Dikke pakkerd van Marlou

.

Merel zei

Heb je mooi bewerkt tot de volgende hopelijk lukt het daar bij jou

klaproos zei

mooie bewerking han,
ik hoop dat het goed gaat met jullie, ( naar omstandigheden)
xxx

pieterbie zei

ha, nu krijg ik het hier eindelijk te zien.
Knap gemaakt, hoor!

willy zei

ik ben geen dokter, maar met je hart gaat alles goed Han..

prettige dag

Anoniem zei

Hoop dat je een fijne Valentijn hebt gehad.

Renesmurf zei

ja, dat is inmiddels ook alweer een week geleden!

Boerin zonder Naam zei

Geeft niet..... Ik loop ook een week acher voor mijn 'gevoel'....

gerdaYD zei

Na een tijdje was ik toch nieuwsgierig of jij nog op het internet rondliep broerkelief want het is al heel lang geleden dat je nog iets van je liet horen. Dus klikte ik toch nog even op je blog en ja hoor, er staan tochwel enkele updates waarvan deze mooie bewerking een knappe getuige is!