snow

dinsdag 14 oktober 2014

7 -> 10 ?

Ik zie er geen brood in en probeer het dan ook niet. Maar voor wie het toch simpel wil proberen klik hier
Met dit programma zou je je Windows kunnen ombouwen, het is wel voor eigen risico.
Windows 10 Transformation Pack 1.0 will transform your Windows 8.1/8/7/Vista/XP user interface to Windows 10, including Windows 10 Login Screen, Themes, Wallpapers, Cursors, Fonts, Sounds, Icons, Metro/Modern UI, Virtual Desktop, Start Menu and more.

 photo Transformation_zpsfb3d93cf.jpg

10 opmerkingen:

Suske. zei

Ik zal het er eens met mijn zoon over hebben, die studeert ICT.
Ikzelf blijf er af daar er alleen ongelukken van kunnen komen.

Lies zei

'k Zit braafkes van nee te schudden...
Lie(f)s.

willy zei

nee daar begin ik niet aan..

de 8.1 is wel niet mijn ding

groeten

Marjolijn. zei

Och Han toch, zoiets laat ik toch mooi aan jouw over.
Ik ga er niet eens over nadenken, laat staan dat ik er aan begin.
Fijne avond.

Sjoerd zei

Ik wacht gewoon op de officiƫle 10 release.

pieterbie zei

kom, jong, 1 april is nog ver verwijderd, hoor :-)

A van de Aa zei

In het weekend .... toch eens ff kijken.

Boerin zonder Naam zei

Ik laat het even zo, de computer valt zo al genoeg uit.

Renesmurf zei

Ik zou het toch maar gewoon zo laten en dat proberen onder de knie te krijgen.

Merel zei

Ook niets voor mij